Mygg och flätor :D

yay, alice gör snygga inbakadeflätor på mig. skoj :D det ´blir jättefint (säger alice iaf xD). hahnääsåklart det blir fint :) jag och alice har myggbett överallt, nästan, och det kliar som fan så vi har typ massa småsår nu. trist. vi åker hem idag och PÅ MÅNDAG SKA JAG PÅ KOLLO!!! omg. fan va skoooooooooooooj teehee.
VET NI???
jag och alice badade igår i regnet xD hehe, det var ganska kul. haha, kan lägga upp videon sen, kanske. alice lillebrorsa filmar. vi typ skriker och hoppar i vattnet. skoj.
sen kollade vi på grease. jag blev besviken, såg den för sörsta gången igår. Sandy är ofattbart tråkig, han är ganska taskig och deras relation byggs på en ostadig grund. det kan bara sluta dåligt. tyvärr...

puss o kram//Agnes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0