Hos Alice

Hejsan hoppsan, jag är hos my bff aliceeeeeee :O skoj :D iljas, nu vet du vrf jag inte kan logga in på msn, hoppas bara du läser min blkogg :S. vi har badat igår men idag har det spöregnat i stort sätt hela dagen, fan va synd.  just nu lyssnar vi på broder daniel (!) omg, jag blir typ galen, hoppar runt och sjunger. skandal. bam bam bam. nu lyssnar vi på anna ternheim. skojskojskojskoj. you are my everything, my heart my mind my everything. typ nåt sånt iaf...
jag har vackra naglar, lovar, jag laddar upp bild på dom när jag kommre hem!! xD lololololol nää skoja ba, man ska inte säga lol. det är bara n00bs som säger lol xD.

Puss o kram//Agnes<3 (i know you love me) xD LOL!!!

ps. älskar uttrycket "TTYN", talk to you never. heheh säger det till alice typ hela tiden hihi xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0