HEMMA

oh yeah, i'm home again!!! orkar tyvärr inte berätta allt om kollot nu iaf. har typ berättat om och om igen för alla som undrat. kanske nån annan dan. jag har iaf saknat min dator. fast inte lika mkt som jag trodde. känns ganska skönt att jag inte tänker på den hela tiden xD
idag ska jag och typ lite fler från kollot äta nånstans (blir nog donken) och sedan gå på bio. har ingen aning om när och var men jalle ska smsa mig om det typ snart. 
måste typ packa upp massa saker nu och kasta nästan allt i tvätten. känns SKÖNT SOM FAN ATT VARA REN IGEN!!!!! 
men juste, jag var fett klantig igår när jag rakade benen. hehe. jag råkade typ skala av lite hud. sved som fan och blödde skitmkt. jag kommer få ett 3 centimeter lång och 8 milimeters ärr nu. helvete.
aja, ska nog logga in på fejjan igen nu, cya!!!!! 
puss o kram//AGnes <3

och ja, jag vet att min bloggdesign inte är klar än på långa vägar men jag pallar inte fixa på den just nu. kanske om några dar.


sur? haha nää. är HEMMA JU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0