epilepsianfall (hehe nästan)

hejsan hoppsan, jag är hemma igen. OMG VAR BORTA I TVÅ DAAGAAAR!!!! :O detta har hänt:

fick "epilepsieffekt" eller vad man ska säga. ljuset på tåget hade nåt felm i sig så det linkade lite hela tiden, jag fick ont i huvudet av det och började se blinkande fläckar så jag fick sitta resten av tågresan med mammas fulagulasolglasögon på mig xD

jag vann på kubb 2 av 2 gånger

jag åkte nästan på bäversafari

jag såg typ världens sorligaste film, the elephant man D:

Sköt med nåt, typ nåt luft gevär eller nåt, och jag trräffade ALLA GÅNGER, naturbegävning helt klart :D *stoltsomfan* jag treäffa tillochmed några saker som inte jonas träffade!!!

läst en konstig bok som slutade med att en hamnade på psyksjukhus, en nästan tog livet av sig och två som var sysslingar blev ihop och låg med varandra. hmm....

åkte hem och dog nästan av värma på tåget.

the end, puss o kram//Agnes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0