VÄRLDENS sämsta musiklärare

hej, alla läsare ( altså inga). idag åkte jag hem från skolan med klara. vi bor ganska nära varandra. tur det för annars skulle jag nog ha slagit till nån på bussen, jag var så jävla pissed off. vi har haft musik men världens sämsta musiklärare. hon har verkligen nåt imot mig!!!! jag spelar piano på fritiden så jag är, om jag får säga det själv, ganska bra på piano. vi sjunger och spelar no woman, no cry. det går asdåligt. alla i klassen, vi är 29!!, står i ett rum där typ 10 pers spelar synth utan hörlurar, några spelar gitarr och resten spelar bas. man hör ingat av vad man spelar och alla pratar tyå ashögt. peter gick runt till ALLA i klassen förutom mig. han bara gick förbi. sa inte ens att det gick bra. det enda han gjorde var att knäppa framför mitt ansikte och synten så att jag skulle sluta spela det jag spelade... jag spelade en annan låt som jag har i piano läxa för jag var klar men det fick man tydligen inte. bajslärare. vi skulle sjunga oxå men det gick inte så bra för peter sjunger seriöst apadåligt. plus att han spela fel typ hela tiden. det var omöjligt att sjunga med han osså sjunger jag inte alls bra, tror jag

jag o klara snacka lite skit om folk på bussen, vilket jag ALDRIG brukar göra i vanliga fall. men nu var det faktiskt ganska kul.  ibland måste man ju xD

hejdå vi ses <3 <3

PS. snart kommer bild på snygga mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0