...

Jag önskar att det fanns ett typsnitt som hette Sorg. där skullle alla boktäver gråta och texten skulle bli full av tårar. allt man skrev skulle bli sorgligt. nu önskar jag att jag hade det. jag känner mig ledsen i magen och vet inte vad jag ska göra. så här är det: Jag är med dom flesta i klassen men tyvärr så går det inte bra. Dom jag brukade vara med mkt vet tkr inte om att jag är ganska mkt med iljas, klara och dom. jag tror inte att dom snackar skit om mig så dt är bra... jag gillar verkligen inte nån mer än nån annan, vill vara med alla men det gör så att man inte har några nära vänner som man kan göra andra saker med. iljas o dom är nog bara med mig för att klara gillar mig. jag vet fan inte vad jag ska göra. jag förlorar dom som står mig nära och har bara mellanbra vänner. mellanbra vänner är såna man är med i skolan men inte så mkt mer. förlåt ni som läser detta och känn inte dåligt samvete. ni har inte gjort nåt fel.förlåt förlåt förlåt. jag bara måste prata med nån men jag vet inte vem så jag för skriva ner det till världen istället. okej, nu ska jag inte döda er mer med min sorg så hejdå

<3


Kommentarer
Postat av: hilda

varför skulle någon snacka skit om dig? du är ju jättebäst. va med dom du vill, det är det rätta tycker jag. ;) <3

2009-02-14 @ 12:10:49
Postat av: Anonym

agnes, sluta! du e bäst, o du får va med vilka du vill, vi finns ändå där för dej ändå(fan vad det där låt klychigt, eller hur det nu stavas, men det e sant!!) bra va, hah;)? <3<3

2009-02-17 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0