TRÅÅÅÅKISH,plz läs min blogg allatråkmånsar

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag har tråkiiiiigt.astråkigt.... iljas säger bara -.- på msn och jag blir helt galen. måste bara snacka med nån nu, känner mig översocial. Ô.ô nahah, titt vilken fin symbol jag precis hitta på,den har ögonbryn!! herregud vad jag är patetisk....  jag har, som alla vet, fått tandställning precis.jag har faktiskt börjat vänja mig ganska bra vid den nu och kan äta någorlunda mycket utan att få asont. men tandtällningen gör sa att jag inte kan säga P så bra utan måste göra en konstig min föar att kunna. det tycker valter, iljas, nike med flera är VÄÄÄÄLDIGGT roligt och vill hela tiden att jag sak försöka säga det. sen får inte jag häller äta kola och tugga tuggumi men  det går inte så bra. åt kola i går och idag, och tugga tuggumi idag mää. men dt gick skitabra så jagkan nog tugga lite om jag verkligen vill xD. det som faktiskt är bra med tandställningen är, förutom att den gör mina tänder snyggast och bäst, att jag inte längra kan bita på naglarna. jag veet, discusting att göra det men jag har varit lite beroende av det kan man säga. men NUUU ÄNTLIGEN kommer jag kunna sluta!! "happy"

hejdååå <3 puss på allla jag äälskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0