Tandställning, ny idag

Shuu idag fick jag tandställning(!) det gjorde asont när de skulle sätta på den o drog i kinderna asmkt. sen hade man en slang i munnen som sög upp allt spott så tungan blev så  torr att jag trodde att den hade förvandlats till en soltorkad tomat. nu är jag öm i munnen och kommer typ inte kunna äta nåt på flera dar xD. det enda som var bra med det här var att jag missade skidskorna :P. tur tur men i morrn kommer jag inte tycka ett det är nån större tröst. :( men jag har fått massa sms från alla människor som älskar mig, haha min kompis drog ut två tänder idag oxå. stackars henne hon ligger i sovan o vill dö säger hon xD, hon har en stor bumullstuss i munnen för det blöder. haha, nejdå det är synd men det kommer iaf gå över snart. det gör inte mitt.

Idag lånade jag ut mer pengar till folk. valter lånade 15 kronor och enzo lånade 10 kronor. han blev så glad att han kom fram för att krama mig men jag ba: jaja, det är lugnt och typ tog ett steg bakåt. jag måste typ ha en lånebok där jag skriver upp alla som lånat av mig så att jag vet. jag har typ lånat pengar till halva klassen. just nu är axel skyldig mig 8 kronor, enzo 10 och valter 15. men det har varit mkt mer!!

hmm... tror inte så mkt mer har hänt mig, har matteläxa :(

hejdå! <3

mun.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0