Sorgsna miner, sura apelsiner

Tjuuuu, vad händer? jag vet inte. min värld rasar sammani ett kaos av mörker och jlus,äh ja bara skoja. det lät sorligt tkr jag. menmen, jag ska kanske köpa en ny iPod, en sån där ipod nano, typ grön. jag älskarfärgen grön,den känns så fräch.höhö, som om ni bryr er om det... jag har nog varit lite sur idag tror jag och jag ursäktar för det. kanske lite elk också...jag har blivit elakare men jag tkr inte att det känns bra. hilda ba: du har blivit mkt elakare tkr jag... och jag ba: oj då. med typ helt ironisk och elak röst. USCH dt är inte kul att vara det...
Idag skulle vi åka skridskor, men mina är försmå så jg fick gå i typ två timmar istället. fst jag o johanna gick till en kiosk istället där hon köpte pommesfrites. haha jag köpte några små asgoda gadisar som heter Filidutter.först alla ba:öööhhh dom är så äkliga(för filidutter är asäkliga i början)men sen allaba: mm, kan jag få en till??o ja ba: neeejj, haha, taskig jag är...men johanna fick faktiskt typ 4 stycken. sen köpte hon massa själv. han där vi köpte filidutternaa är assur!!! jag har aldrig mött en surare person!! och jag har mött många... han var astaskig hela tiden, man borde bojkotta honom. gör det är ni snälla!!! det är kiosken vid Zinkendär man går in i ett litet gult hus. TACK SÅ MKT... fast jag vet att ni inte kommer kunna men ändå... nog pratat från mig.

till er alla,från mig alla en riktigt hemsk kväll, TACK
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0