Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk men var mä moa igår

hej alla friskaajävlar. jag ärsjuk och stavar lika dåligt som min 8åriga brorsa på datan. har typ glömt att man ska ha mellanslag. förlåt mig om det blir för jävligt att läsa... iaf igår var jag på bio med min kompis moa. henne har inte träffat sen i 2AN!!! sjukt va?!?!!det var lite konstigt för hon var vädigt lik som jag kom ihåg att hon såg ut, scaaary... not. men shit shit vi såg de offrivilliga på bio. den var ganske annorlunda alla andra filmer men endå bra. tyckte mest om scenerna i skolan med läraren. usch vad hemskt att plötsligt få alla lärarei mot sig för att man blev lite pissed off på enlärare som hade slagit till en av eleverna!! usch usch.
asså fett taskig siri är!! asså klaras kompis o inte min syrra.. hon bah på msn till iljas sa att klara var käri iljas för att få honom att erkänna att iljas var kär i klara. o till slut gjorde han det.fast nu säger han att han inte har sagt det... haha vem har rätt?? ingen aniiiing!!
juste JUSTE moa tipsade mig om en sida där man kan se typ massa tv serier o filmer gratis o lagligt. super bra!! bara det att jag inte kommer i håg vad den heter... :( smartsmart. pappa o paul är på bok rean men ska köpa alla böcker dom hittar av stephanie Mayer. höhö tackar tackar. då kan jag ligga o läsa hela dagen iställat för att datanörda

HEJDÅ ALLA ÄNGLAR HOPPAS NI INTE SMITTAS AV MIN SKRIVPÅDATASVÅRIGHET!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0