Sjuk inte kul alls, om ni trodde dt

Hej alla små FRISKA vänner. jag är sjuk.sjuksjuksjuksjuksjuk och sjuk. det är jag. vet ni vad jag är? jag är sjuksjuksjuksjuksjuksjuksjuk. som om ni bryr er... ni tänker nog nu typ..: men herregud, fatta jobbig liten apa det där är!! aldrig mer jag läser hennes blogg!! 
till alla er säger jag vakna, ett nytt knäckebröd antingen gjort av dinkel, vete eller typ blabla. höhö, nu är jag asjobig IGEN. jag bli så när jag är sjuk o inte har nåt att göra. jag chattar med typ tre pers nu men den ena, iljas, skulle precis gå på toa och det verkar som det kommer ta lååååååååååååååååång tid för han sa: ses. det brukar man inte göra om man bara ska vara borta i typ 3 sekunder eller nåt. men vissa har ju problem med sånt där. jag känner verkligen medlidande... not. men herregud... nu tänker v'äl ni att jag är superkonstig!! typ: aahhh, nu sitter den där skumma tjejen o snackar om några PIIIP toaletter, vad i PIIIIP är det är för PIIIP psykopat som skriver den här PIIIIP bloggen.
till alla er säger jag vakna, det finns hopp. NEJ JAG BARA SKOJAR. jag ska inte jävlas mer. jag är jobbig, irriterande och och och och och och väldigt upprepande. så det kan gå för vissa i livet. tänk om jag dör såhär. helt hemsk, och upprepande. det skulle inte vra kul...
till alla er säger jag vakna.... nej NU ÄR JAG JOBBIG SÅ JAG SÄGER HEEEJDÅ OCH SNÄLLA DÖDA MIG INTE; FÖR DÅ BLIR JAG SÅÅÅ LEDSEN :( 
TILL ALLA ER SÄGER JAG VAKNA, JAG ÄR JU BÄST I VÄRLDEN!! höhö, skoja bha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0