Shuuuu, fan vad mina tänder gör ont :(

herregud... eller Hej btw. min tänder gör SÅ ont. jag kan knappt äta!! jag typ åt knappt nån frukast, lite lunch o helt okej mkt middag. men det är asjobbigt!!! hoppas att jag inte behöver dra ut 4 tänder också. tandläkaren sa att jag kanske var tvungen till det. ganska många i min klass ska få tandställning. det är tur att jag inte är ensam. hilda har redan men hon ska snart ta bort den. lyckos henne... men jag får ju fina o raka tänder sen, eller hur??? om inte blir jag asarg. höuuu. ser på en samisk film nu som är bajs tråkig. mamma tycker att det är "fina miljöer". jag ska på möbelmässan oxå, haha, låter lite skumt men det ska bli lite kul. får då dit gratis för pappa håller på med design och äger tidningen form. mamma är illustratör och ritar nu den där melodifestivalen saken som man ska skriva in poäng i, i svenska dagbladet. kulkul. min morgror heter david shutrick o är känd. höhö, min förra vaktmästare diggar honom och behandlade mig bättre. haha. många tror att det typ är min pappa men nejnejnej. det är sorligt för typ alla i min familj skilde sig förra året. min moster o hennes man, min morbror, davis Shutrick, och hans fru och min pappa och hans sambo pia. det var sorligt. jag grät ganska mkt den kvällen. 

aoouutch, en liten metallgrej sticker in i min kind o gör asont. ajajajaj, jaja nu har jag inget mer att berätta... eller juste! nike var hos mig idag. det var kul men hon skickade skumma medelanden till mina kompisar på msn. som typ..: jag är såååå kååååt. haha jag ba: öhö? hon typ  skratta asmkt. hon skrattar väldigt mkt, det är kul. sen tog vi på massa rött läppstift och drog fjortislinjer på kinderna och gick till busshållplatsen. som tur var mötte jag ingen som jag kände men vi såg helt skumma ut. haha
'
HEJDÅ!!! (vanja, nahahaha)

bild på nike på tunnelbanan xD

photo.php.jpg



Kommentarer
Postat av: gissa veeeeeem!!! hihi

ojoj, kom på att jag måste kommentera din blogg hela tiden nu för att du inte ska känna dej asmobbad hehe. men aja, jag gillar mässor!! möbelmässan e en av dom roligaste, men den tråkigaste e så tråkig att den förtjänar en hel xtra rad



BÅTMÄSSAN!!!!!!!!!!



jag dör, min pappa gillar båtar o jag följde med honom en gång.

B

A

J

S

T

R

Å

K

I

G

T!!!!!!

okej, lång o fin kommentar va^^? <3 elskar din blogg btw, den e rolig. jag kan ifs inte se bilden åp nike...

2009-02-07 @ 12:57:36
URL: http://vaanjas.blogg.se/
Postat av: Agyness

haha okej bra att den e bra, höhö jag kan inte heller se bilden, det blev lite muppat typ...

2009-02-08 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0