Shuup alla underbara och älskade där ute, litet hej och godnatt från mig <3

heej igen, jag är faktiskt ganska glad nu. vet ni varför?? nepp det vet ni inte men SNAAART får ni veta. inte riktigt än,hmm... lite kvar bara.. okej okej jag är asjobbig och konstig men NUUU får ni veta. det är så att många som läst min blogg säger att den är bra.och då blir jag jättesuperduperxtraknäppisglad. iljas, ha ha nu mände jag dig, sa det faktiskt och ville jatt jag skulle nämna honom mer.nahah det kan han ju drömma om. xD jag tänker BAAARA skriva om mig..eler okej kanske inte baaraa, det skulle bli fett tråkish men jaja.jag får väl skriva lite om honom nu:

idag kastade han upp mitt sudd til en våning över precis innan lektionen började så jag fick springa upp  o hämta det
han kallar mig för blondii för att jag blekte mitt hår lite
han skrattar typ hela tiden och då börjar man själv oxå skratta
hans skratt är asroligt
han är tvspelsnörd och stargatenörd
han är taskig ibland men vågar aldrig slå tillbaks när jag slår honom,höhö, vad jag låter snäll

jaja orkar inte skriva mer om dig nu så NÖJ DIG höhö, orkar nte sova än men säger detta ändå:

GODNATT OCH CYA <3 // GANGSTER AGNES!!!

Kommentarer
Postat av: vanja :P

hejhejhej, måste bara säga att jag, din första och bästa bloggläsarestolt alltid kmr läsa din fiiina lilla blogg, den e asbra agnes!!

och fortsätt med din elaka tarzzan-sida och gör ingen ny blogg me vanliga gnes, då dödar jag dej.

puss o kram skumbanan <3

2009-02-10 @ 09:48:36
URL: http://vaanjas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah! Ja Iljas skratt smittar verkligen av sig!! xD <3

2009-02-10 @ 22:24:17
Postat av: Anonym

Hahahah! Ja Iljas skratt smittar verkligen av sig!! xD <3

2009-02-10 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0