Poetry slam i skolan idag, askul... men ett dödsfall...

hejhej alla!!!!!! snart ska jag åka till skolan och se på poetry slam som anornas varje år i skolan. oj herregud... fick precis veta att min mammas faster muriel som bor i england och pratar engelska precis dog i dag!!! :,( herregud... hon har suttit på ålderdomshem väldigt länge och har altzimer, jag vet ej hur man stavar, så hon känner knappt igen sina barn och kan nästan inte gå. det är jätte synd om henne!! eller var... nee... vad hemskt det är. det här är den första jag känner och har träffat som har dött. iof har jag bara träffat henne en gång tror jag och då visste hon inte vem jag var. usch. hemskthemskthemskthemskthemskthemskt. det är hemskt med döden. man vet ju inte vad som händer med en. tänk om det bara blir helt svart... eller om man drömmer typ. USCH, eller typ återföds. nej nu kan jag inte skriva mer... hejdå <3

:,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0