Plastpåse åk med alice och mjukisbyxor :P

shuup alla, idag var jag med alice t. det var skojsigt. vi åkte på plastpåsar i vitabergsparken för ingen hade nån pulka ;P haha lite synd kanske men dt gick assnabbt. fast dt gick snabbare för alice :) jag vil oxå åka snabbt såklart. höhö jag gråter asmkt nu.. inte. sen gick vi o hyrde en film för vi var så kalla o helt dyngsura. säg att du älskar mig heter filmen. det var ashemsk!!! asså inte dålig utan sorlig o så. jag grät och herregud vad synd det var om den där tjejen det handlade om. jag vill bara slå dom där killarna. ;( 
igår köpte jag nya mjuuuuuuuukiiiiisbyxor från american apparel eller vad det nu heter... dom är assköna och mörkblå,  gick i mjukisbyxor typ hela dagen igår hemma. 
nu sr min brorsa paul på nåt scary tvprogram på typ cartoon network lr liknande. alla tjejer typ skriker hysteriskt och slls killsr är typ smarta o coola. hmm..  fördommar mot tjejer?? vrf ska alla tjejer vara heltstörda i barnprogram nuförtiden?? öhööö, det är not fair.
 雪を参照してください, höhö, vet ni vad detta betyder?? det betyder ser snö, typ iaf.... eller det stod att det betyder dt..

haha en rolig lapp som jag hittade på gården:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0