Pisstråkigt

hej alla glada barn, vet ni vad. jag har pissitråkigt. allvarligt talat. min kompis, jag och en som heter iljas som går i våran klass snackar på skype. det brukar vara ganska roligt och alla pratar i mun på varandra... men NU är det aspisstråkigt. ingen säger typ nåt , förutom jag såklart, och klara typ ba: jag skriiiver. faack, nu bill klara se på mia o klara på webben. jag skulle inte ha nämt det... hon missa nemligen det idag och jag frågade om hon hade sett det. ahh, nu är hon helt onårbar. iljas sitter o sjunger dåligt och kräver att vi ska förklara vad mia o klara handlar om annars lägger han på. herregud... i hate you. iljas tjatar alltid om at jag inte kan uttrycka känslor när jag pratar o så härmar han mig... jag dör ärligt snart. han o klara är rätt lika. till sättet asså inte till utseendet. maybe there is some löv in the air. de säger att det inte är det men jaja, de är väldigt "tajta" om man nu kan säga så. och det kan man i min värld. de är typ "BFFE" = best friends forever. nahahah, jag bara skoja men dom är actually väldigt bra kompisar. jag vet jag skrev nog vet på actually men kan aldrig lära mig....

puzz puzz cya ;*

P.S. jag hatar varken klara eller iljas bara så ni vet om ni nu skulle läsa xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0