Kolla in mina nya snygga srumpbyxor

Heej, köpte ett par snygga strumpbyxor idag, haha, både jag o klara ville ha dom men ingen hade pengar att köpa dom för, så vi fick se vem som köpte dom först, VILKET BLEV JAG!!! vad jag är lycklig, vad jag är lycklig vad jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag körda söndag. blööhöööö, iljas spärra mitt nummer så jag kan inte smsa honom. tragiskt. jaja, trist för honom iaf xP hhöhö, oj vad jag säger dt mkt. woooopsidooopsi. jag ser på djävulen bär prada nu på canal+. den är bra tkr jag, det är typ fjörde gången jag ser den nu men aja. jag orkar inte skriva mer så här kommer en bild på min NYA TIGHTS och ett hejdå: 

HEJDÅÅÅ LÖV YA <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0