Klara min vän, överge mig inte

tyvärr... har klara nu lämnat våran lila "fina o tysta" skype konversation. bara jag o iljas är kvar o så kallat "snackar". det går åt helvete. han sitter helt tyst och det enda jag hör är när han andas. hööööhuuuuuhöööööhuuuu låter det. tråååkigt vi har det. :( jag vill ha kul. borde igentligen duscha nu men gör det i morgon istället. börjar lyxtiden 10. woohooo. ska platta håret oxå, fast jag har typ så platt hår man kan ha. lite tråkigt också är det ganska råttfärgat. ska blondera det lite så att det ser ut som på sommaren. det blir nog snyggt. ska borsta tänderna nu och försöka somna i tid. 

KLAR, det tog visserligen lååångtid. längre än det brukar. men jaja, nu är jag här igen. full av överaskningar.

jag älskar mia o klara! var bara tvungen att säga det. men ärligt det är sååå roligt. det är faktiskt en sak jag håller lite med om som de säger i säsong 2 del 1. det där om mensen o det. att om en kille råkar skära sig lite i fingret så är det ingen som hjyssar och gömmer det, men om det kommer lite blod "där nere" så ska det vara sååå hemligt. okej, okej jag vet att jag e konstig. men ärligt, det är jue naturligt typ. nog om mens nu. killar kanske vill läsa min blogg oxå o då ska inte jag förpesta den med konstiga ämnen. iofs är hela jag konstig och hmm... kanske lite elak under allt det där snälla som finns i mig. jag har alltid varit "den snälle", "den ärlige" och "den kamratlige som aldrig låter någon gå ensam". jag är trött på det nu. nu ska jag visa att jag inte tolererar att få sitta bredvid den mobbade i klassen hela tiden bara för att jag är "så snäll". jag vil int vara så snäll. lite lagom vore bra.

arga hälsningar från tarzan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0