Jag, såklart

för er som inte vet det redan så är det här jag. Det här är jag, jag, jag. om det är en för otydlig beskrivning så,visst, kan jag väl skriva en bätttre. så att ni förstår vem ni har att tampas med och varför jag gör som jag gör. för det kan ju vara lite svårt att veta annars, och då kanske ni får typ... panik eller nåt. så här kommer JAAAG:

namn: hmm... Tarzan, nästan iaf.... eller inte men jaja det får ni kalla mig.

Snygg: hilda sägar att jag har det utseendet som killar gillar meen tyvärr har jag bara haft oroliga förhållanden och för tillfället är INgen intreserad av mig. synd och jag är, ärligt talat, desperat.

Störande förmåga: Skriver dåligt på datan, slarvfel och gör ingen stor bokstav. bara ibland men det slutar i total KATASTROF. hmm... jag har en till störande sak som är jobbig. jag har alltiid haft och kommer nog tyvärr alltid ha nått ticks för mig. i ettan o tvåan sög jag på håret, sen började jag hålla på med ögonen så att jag fick ta ögondroppar, efter det började jag bita på naglarna och det gör jag lite nu oxå men pilar oxå bort sårskorpor. DET försöker jag verkligen sluta med men det går sådär. jag har iaf kommit en liten bit på vägen.

vänner: många som jag alla älskar. hoppas att de int läser bloggen... haha

uteende, blond, ganska smal tror jag, har lite finnar i pannan men inte så mkt, ungefär 165 lång, långa fingarar, snygga fötter, blåögd och lugg.

kläder: önskar jag hade snygga, behöver lite tips tror jag sen.

övrigt: spelar piano och dansar. ska kanske dansa tre ggr i veckan snart. om jag har tur vill säga och att mamma tkr det oxå.


Jaja, hejdå vi ses väl snart. hoppas ni vet vem jag är nu och läser min blogg. annars blir jag pissed off o slutar blogga, tyvärr. typ iF, DET ÄR JUE INTE KUL ATT blogga fattar väl alla, oj då caps lock råka tryckas in. orkar inte skriva om... puss o kramz alla änglar hälsar en annan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0