hej glömde lite

jag ska blondera håret idag, fiint va!! ni får bild när jag e klar. Valter i in klass blev typ arg på mig på ett grupparbete. han sa at jag inte gjorde något men det var jag som gjorde typ allt och han satt bara o snacka med några andra. så jävla jobbig. stefanie har slutat också. det är synd. vi var inte så nära vänner men jag älskar alla i min klass. ärligt. alla är superdupersuper bra och alla bor i mitt hjärta. till o med de som är lite jobbiga som valter o enzo. alla har skumma namn i min klass. Noomi, Enzo, Lillebil, Nike, Nermin och Iljas. tror inte det var några fler. bara åså ni vet är valter stellan skarsgårds son. lite coolt va?! jaja nu får jag säga hejdå byes

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0