hallu alla, lite sorg

hej, idag var jag oxå lite ledsen. det är så jobbigt, ni vet vad... tillexempel i matsalen idag så kom jag sist och blev typ stående mitt i matsalen. vid "iljasbordet" satt klara o nermin o dom o snackade med varann, och vid "tjejbordet" satt dom oxå o snacka med varann. jag hade ingen aning om var jag skulle sätta mig. till slut satte jag mig vid "tjejbordet".
jag har en väldigt dålig ovana.speciellt när jag är ledsen får jag den. jag börjar tro och inbilla mig att alla mina kompisar bara är med mig för att för att dom tkr synd om mig o egentligen tkr att jag är asjobbig o tråkig. det är inte alls roligt...för det är inte så, tror jag iaf.. haha nej jag bara skoja, det är inte så. jag kan vara väldigt annorlunda också, beroende vilka jag är med. ibland pratar jag asmkt och alla tkr jag e irriterande, sen kan jag vara helt tyst och alla ba: du är den tystaste personan jag känner och sen kan jag vara ganska normal. dom jag snackar typ asmkt med tror nog att jag alltid är så men det är jag verkligen inte. hallå, ni måste tycka at jag typ har stora problem med allt o alla och nog borde läggas in på nåt hem för såna som jag!!! och jag inte ens berättat om hälften av mina problem typ.... herregud, vad ska jag ta mig till?! ingen blekaste aning, hhöhö.
om några år ska jag kanske färga håret i en en annan färg, tiita hur jag vill här nedanför: (assnyggt tkr jag xD)

ashlee-simpson-b.jpg

 

PUSS O KRAM ÄLSKLINGARNA JAG GILLLAR MÄÄÄÄST!! <3 höhö, lite hysteriskt xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0