Forms omslag på torsdag, lite roligt

shuuuo alla. på torsdag ska jag på fotografering till tidningen forms omslag. visserligen ska jag typ bara gå på en trappa i bakgrunden med ballonger i händerna och min syrra ska vara mitt på omslagen men det ska ändå bli lite roligt. xD.
Vad gör jag nu? hmm.... inte alls mkt, ser lite på tv, men mia o klara tog slut :(. det är roligt men var roligare förut faktiskt. lite synd. usch, jag kommer få icke godkänd i skridso målen men jaja, jag klara mig jättebra i allt annat säger sara. det är en ledig plats i vår klass nu och det kommer börja nån ny efterpåsklovet typ. skolan ringer runt till alla i kön, jag går i en speciell inriktning om nu inte visste det. Litteratur och drama, haha, typ pluggis o nörd klass men DET SKITER JAG I!!! hoppas det kommer nån snygg kille, men det gör det nog inte. typ bara tjejer söker in till denna klass, nu är det 21 tjejer o 8 killar. ni fattar...
köpte ny tröja idag, en vit stickad med polokrage. jätteskön. orkar inte skriva mer, kram alla och gladd alla hjärtans dag i efterskott!!!! <3 <3 loveeee ya ;P

Kommentarer
Postat av: Matilda

mia och klara e skit kul :D

2009-02-18 @ 21:21:42
URL: http://franzenduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0