Dans och duvor

shuups, jag sitter i min fina soffa och tittar på mitt favorit program, bolibompa. NENEJNEJNEJ DET ÄR INTE ROLIGT!!! nu börjar programet miljöhjältar, det handlar om en klass som typ tar hand om alla sopor dom hittar... fattar tråkiga program nutidens barn får titta på... när jag var litet barn fanns det bara braiga program. som typ.... ZUT!!! jag kommeri nte ihåg. nu vill min morbror se på svampbob. jag dööööör. svampbob är SÅ dåligt, bara hemsk o konstig humor. typ: " AHAHAHHA SVAMPBOB!!! JAG TROR JSG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN, JAG KAN INTE SE MIN PANNA!!!!" och ja ba: hmm... kul?? men u tittar vi istället på  ett konstigt program om mars. det som är mysko med det programmet är att rösten som förklarar är en robot. den betonar fel ord och har ingen efterklang. vrf i helvete ska man ha en robot som förklarar allting?? vi hade franskaprov i dag och det gick pissdåligt som vanligt...  jag fattar inte hur alla andra kan vara såå bra på franska??!!! jag satt faktiskt o öva oavbrutet i EN O EN HALV TIMME!!! fatta!!! det borde gått asbra tkr jag!!. men nehepp, det ville inte gud och provet. grrrööö, jag blir arg. idag dansade jag så jag är lite trött i benen. armhävningarna är lite jobbiga men jaja, det går bättre o bättre. xD menjag är typ asdålig på dt. 
han pelle som ja berättade om råkade nog läsa min blogg för hansnackar inte mer med mig... haha jag lider inte mkt av det (förlåtom du läser detta men ärlighet är såååå mkt jag). nu handlar det om björnar på bolibompa, de varken bajsar eller kissar på typ 6 månader när dom gått i ide. haha så länge kan nog jag oxå hålla mig... noot.. 

nu ska jag shappa iväg så cya <3

ojdå, jag skrev inte om duvor med jaja skit it, använd er fantasi!! det är bara nyttigt..... öhh..... inte... typ... vet...inte........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0