Boring engelskalektion

Heeej jag har engelska nu, det låter som att jag skolkar jag vet men det gör gör jag in te. jag o johanna ska skriva in lite texter o göra en power point men vi har inga texter än så vi kan göra lite vad vi vill. haha det är bra... jag är så dålig på engelska!!! jag lan knappt skriva en mining utan att det blir fel, är typ sämst  i klassen jag lovar. alla i min klass är ju överintelligenta så dom är asbra på engelska och typ kan säga vad som helst. HERREGUUUUUD, jag vill också vara bra pådet....  Jaja, power point är jag ju bra på så det blir väl jättebra... eller inte... jag kan typ inte hjälpa till med nåt nu men snart ska jag skriva massa. usch jag hatar skolans mellanslagsgrej. man måste trycka jätte hårt och på mitten annars blir det ingen mellenslag. johanna gillar dom xD haha. nu kommer hon nog snartså jag ska kanske sluta nu... måste göra lite arbete nu och inte bara slöa.

ADJÖ OCH VI SES SNART IGEN !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0