BLOND nu!!! xD

heeej, nuuuu ääääär jaaaaag blooooond. eller blondare iaf. iljas kallar mig blondi och alfred märke inte ens. det är lite skumt... min danslärare märkte det men inte alfred som går i min klass. skumich som badskum. men jaja. jag blev asarg i morse när jag skulle ta bussen. bussen kom och öppnade dörrarna, folk gick in och jag kom springandes lite efter. precis när sista personen hade gått in stängde han dörren. så kom jag fram till dörren. han SÅÅG att jag var där men började köra. jag sprang efter lite o vinkade genom glaset på dörren men han IGNORERADE MIG OCH LOG!!! det var en början på en dålig dag.

Men det blev bra efter skolan. jag, lillebil, vanja och tora(!) gick hem till lillebil och hade askul innan jag o lillebil skulle på dans. tora brukar vara med emogänget men var med oss lite, det var kul. hon är rolig och skrattar jätte mkt. det gillar jag ^^
hejdå!! puss o kram!!

juste ni skulle få bild, xD fast mitt hår ser fortfarande mörkt ut där, ser blondare ut irl plus att den är tagen under extremt dåliga förhållanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0