ASskum dröm, min kompis blev gravid

asså jag har börjat drömma SÅ skumma drömmar!!! i alla drömmar hysterigråter jag asmkr oxå!! :S iaf i den här drömmen som jag hade inatt handlade om mina kompisar iljas o klara. klara var GRAVID och iljas var pappan :S :S dom typ fattade inte att det var konstigt utan typ bah: vadå då, det är väl typ helt normalt?
så jag blev asledsen o grät asmkt för att hela klara liv skulle bli fel o för att dom inte fatta att det var konstigt. :S det är väl iaf GANSKA KONSTIG DRÖM!? dt tkr ja iaf. herregud... JUSTE, det blir mer skumt!!!! jag smsa klara om det o hon bah: va??!! jag hade typ samma dröm för några dagar sedan!! och jag bah: vaa? o typ ringde henne. ASSKUMT, men det blir mer!! gissa vilken film amma hade lånat av min morbror idag???!!!!! JUNO!!!!! SÅ SKUMT!!!! tänk om det betyder att klara kommer bli gravid med iljas i typ  9an eller nåt??? OMGOMGOMGOMGOMGOMG. jag blir rädd bara jag tänker på dt!!!

ska fundera lite mer på dt här nu, så hejdå!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0