Alla hjärtans dag och möbelmässa

SHUUOOOP, idag var jag på möbelmässan. dt var ganska kul och det fanns ursnygga möbler som jag vill ha. jag plockade åt mig typ tusen, eller okej kanske inte riktigt sååå många, gratissaker och godisbitar. jag får inte äta kola för det fastnar i tandställningen men det gjorde jag ändå, hoppsansa så det kan gå men det gick bra. jag fick med mig ett rött nyckelband, ett svart nyckelband, en plastficka, en tom vattenflaska där det hat varit vatten i, en halvfull tablettask och en blyertspenna. tror inte det var mer, haha. 

jag både vill och inte vill ett det ska finnas alla hjärtans dag. det är ju roligt om nån gillar en o ger en typ blommor mm men annars är det bara hemskt. att andra får men inte man själv. eller så hemskt tkr jag inte att det är men kanske lite synd iaf. jag har bara fått kärleksbrev på dagis typ hela tiden och sen på sexårs, och det var ju kul. men sen fick jag mina kanintänder som är skitstora o pekar utåt men det har faktiskt lagt sig lite nu. det är bra. och så har jag tandställningen som ska trycka in dom oxå. ska på kollo på sommarlovet och det ska bli askul. seglarkollo tror jag det var. kanske träffar jag min stora kärlek där, haha, hoppas kan man ju alltid xD. 
har tråkigt nu men är stolt övar att jag kom på hur jag skulle ändra färg på texten på headern, woohoo, jag är bäst.... not. aja, byebye alla <3 :) cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0