ska till moaaaa

ska till moa snart, vi ska installera sims 3 på min dator och kolla om en grej funkar. hoppas hoppas hoppas att den gör det :D 
jag har lyssnat litepå håkan hellström på sistone, jag älskar vekligen känn ingen sorg för mig göteborg!!! skitfin. 
jag är såååå trött, har sovit ganska lite ända sen jag kom hem från kollot, typ varit vaken till 3 o sen vaknat halv 11. jag klara knappt att gå upp på morgonen :S men idag har jag lovat mig själv att stänga av datan senast 1. iljas ska hjälpa mig genom att blocka mig så ajg itne kan snacka med honom, gr8.
omg, juste jag ska låna en gitarr av min morbror, så nu ska jag lära mig att spela gitarr, asså itne bra utan typ lite ackord så jag kan spela om någon typ har nåt musikhäfte där det finns gitarr ackord
jaja ska dra nuuuuu, cya



Kommentarer
Postat av: vanja

Du. Upptäckte. Håkan. Nu.

Helt ofattbart, du ska föreställa min vän! Min gitarr är helt cp. Stämmer om sig själv och skit. Hatahatahata.

2009-08-01 @ 18:05:22
URL: http://sondagbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0