Ont i halsen D:

hejsan allihopaaaa. jag har verkligen haft en lååång dag.
den började med att jag gick upp halv 8(!), vid 8 åkte jag, mormor, paul och mamma till marknaden i apt. vi kom dit typ halv 9. sen gick vi på marknaden till klockan 12 ungefär. det är verkligen skit kul!! jag hittade en bikini jag ska köpa nästa lördag. (marknaden hålls varje lördag) på marknaden kan man hitta typ allt och den täcker i stort sett hela byn tror jag. man kan vandra runt där i timmar. 
sen åkte vi hem, en vän till mormor och morfar skulle komma på lunch klockan 1 så vi var tvungna att vara hemma då.
vid 3 gick jag mamma o paul till poolen och var där i två o en halv timme. jag låg mest och solade och var typ ganska trött så jag  somnade flera gång :S hehe
sen kom vi hen från det oxå och har precis ätit middag. det börjar åska skiiitmkt så morfar vill stänga av elen. skriver så fort ajg kan. AAAAAHHHHH....
jag har ont i halsen. 
senare i kväll ska vi gå på konsert där morfar ska sjunga. solo. omg, han är berömd. nästan. nää.. inte...
jaja ska gå nu hejdåååååååå


okej, jag ser väldigt trött ut o konstig ut p åbilden, men who cares....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0