Fröken Agnes med känsla för skola

Hej. Nu var det himla längesen jag skrev på bloggen. Tre dagar. En livstid. Nästan.
Idag var det skola och det kändes bra i tårna. Men sjuorna är inte bra. Eller några, möjligtvis.
Vanja har en fin blogg. Den är så vacker. Jag dör varje gång jag läser den, för varje rad dör jag.

jag vill ha monster under sängen. Och jag vill stå under ett paraply och gråta i regnet. Det skulle göra vardagen lite mer konstnärlig och intressant. Annars går det inte. Ingenting. Först kom ingenting. Sen kom det mer.

Jag vill se Johan Palm men måste gå på barnkalas. Skam. Skandal. 
Jag får lägga mig ner och gråta lite. Tragiskt. 

Jag gillar inte ens Johan Palm.



Kommentarer
Postat av: iljas

Din blogg är också bra agnes :)

2009-08-20 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0