Fröken Agnes med känsla för jogging

helo. jag har precis joggat med mamma. det gick inte så bra. man ska jogga på morgonen i frankrike... -.-
vi typ dooog i värmen så vi gick halv vägen och blev helt svettiga av det xD hehe....
jag har ny design igeeeen som ni ser. tror jag ändåkommer ha denna ett tag framöver. orkar inte byta igen och blev relativt nöjd med den. heh...
hahahah juste. min mormor och morfar är ju lite gamla så iblnd kan det bl lite missförstånd. som för några dagar sedan..:
mamma satt o fotade paul i vardagsrummet nära tvn. den kom blixtrar från kameran. mormor stod i köket och morfar satt vid datorn oxå i vardagsrummet.
sen kommer mormor halvvägs ut i vardagsrummrt och utropar "tvn blixtrar!!!", men sen säger mamma att det är kameran så då fortsätter mormor att diska. sen efter typ en halv sekund utropar morfar "åskar det ute?? jag tyckte jag såg en blixt!" och mamma får förklara igen. suck...
 jaja hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Hildur

hej agggnesss, jag kommenterar din blogg hela tiden nu, tycker du det är jobbigt? säg till. fin design. puss.

2009-08-09 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0