Fröken Agnes med känsla för drömmar

Hej. inatt drömde jag. det var inte roligt.
jag var på kollot igen och en som heter madde som var sjuk medan vi var där hade typ fått nån farlig sjukdom i min dröm så hon skulle dö och vi alla satt typ och såg på när hon dog. hon satt på en sten på en ö och vi typ kompisarna satt runt o tittade på henne. hon bha: hejdå. och så blunade hon. sen slog hon upp ögonen igen efter ett tag och berättade hur det var att dö. CIA kom och typ tog ens minne eller nåt sånt sen sa hon hejdå igen och blundade. hon vaknade inte mer.
jag typ grät jätte mkt och sen plötsligt var jag med iljas och emil och satt o grät med dom men dom brydde sig inte utan bara gick därifrån. sen vaknade jag tror jag. men det var massa mer som jag inte kommer ihåg. när jag vaknade rann det tårar och det kändes skitverkligt :/ buhu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0