Fröken Agnes med känsla för dåliga rubriker

Hej. Jag har hela tiden den här "Fröken Agnes med känsla för..." som rubrik. Det är för att min fantasi inte är så bra för tillfället. Vad ska jag göra? Jag misstänker att datorn kan vara inblandad i detta... Den onda uppfinningen som fångat mitt hjärta. Och nu håller det i en bur. Faktiskt. Nästan. Jag är så beroende. Tror jag måste ta en datapaus på några dar. Sen kan jag sitta i ett visst tag. Men ju längre jag sitter desto mer måste jag avstå från den sen. Förutom nödvändiga saker. Som skolarbete och bloggen. Kanske facebook, bara snabbt. Okej okej jag vet. Facebook kommer inte hålla... Men bloggen måste jag skriva minst ett inlägg på. 

Så ska det se ut framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0