Från Frankrike

helluuu. jag är fortfarande i frankrike. sitter vid morfars dator nu som har typ skitjobbiga tangenter. kan inte fatta att vi hade såna förut och inte märkte att dom är jobbiga som fan.
hmmm... paul ser på nån fransk barnkanal med konstiga tecknade program. trist.
jag upptäckte precis att det finnns nåt konstigt spel som heter "ma bimbo" som betyder, ja juste det, "min bimbo". hmm... trevligt.... eller jag är inte säker, men jag tror det betyder det. heh. kan ju betyda nåt heeelt annat oxå.


Kommentarer
Postat av: hilda

2009-08-06 @ 20:08:22
URL: http://hildaas.blogg.se/
Postat av: hilda

oj dt blev ngt konstigt, men bimbo är barn iaf :)

2009-08-06 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0