Cirkus cirkös

tjenareeeeeee, kom juste hem från cirkus cirkööös. var helt okej men jag gjorde bort mig. hehe, dom typ frågade nån fråga ut till publiken(ni ser, jag har redan börjat förtränga minnet av det, kommer inte ihåg vad han sa) och jag, som trodde att alla skulle göra som innan, alltså ropa högt ja, hade tyvärr fel. det var bara jag som klämde av med ett högt JAA med kraft ända från tårna. suck...
jaja
jag vill börja på cirkus. asså typ lära mig klättra i rep och sånt. vore skitkul och c00lt att kunna det. jag är ju lite vig och har gått på tennis så jag är liiite stark i armarna oxå så det kanske skulle kunna funka. fett c00lt att på gympan bha klättra upp i en sån där lian och göra massa trix. häääftiiiiigt.

aja, drar nu gumms



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0