Bad pinsamheter

hejsan, det var lite synd för idag var vädret inte allt särskilt bra.  molnigt och grått. trist, men vi badade ändå :D hehe.
jag glömde min bikini i sverige (herregud, har jag nån gång rest utan att glömma nåt?? knappast...) så jag var tvungen att låna min mosters bikini som hon hade glömt här. tyvärr så är dom bikinitrosorna liite för stora, så när jag skulle sparka ifrån kanten och simma iväg så typ... jaa ni fattar... 
som tur var så var det ganska tomt och jag tror ingen såg. haha, jag o mamma fick knyta knutar på sidorna så nu passar dom bra xD trevligt. 
när vi gick hem var det en kille som cyklade och sen typ vurpade ganska rejält, mamma typ hjälpte till lite och hans kompis tog hand om honom sen. asså det var typ inte så farligt, men grejen är att.... han är skitsöt!!! :O omg, hahaha. heheh......
iljas är dum ,han har typ slaravat bort sin data som han tog med till landet. hur fan tappar man bort en data?? och det är typ en ganska stor.... så nu kan inte jag chatta med honom på kvällarna. jag dör.  men det har lite bra med sig iaf, jag går o lägger mig innan 12. bra, då kan jag det typ sen när skolan börjar. dessvärre kan jag inte gå upp tidigt. fett synd. och jag som har bestämt mig för att börja gå upp tidigare på morgonen under skoltid så att jag inte missar bussen typ varje dag.  jaja... suck....

nu har jag fastnat för denna låt, lite knasigt....

Free Song Lyrics | Jag r en vampyr lyrics

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, Agnes! Äntligen nån som e som mig, vi åkte och skulle bada och jag glömde mina bikinitrosor. Jag fick bada i trosor... det var skitmkt folk där... Men nu e vi två som glömmer saker! :D <3

2009-08-08 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0